Mentalne

To grupa zajęć dla osób chcących pracować ciałem świadomym i  zachowującym  balans między siłą mięśniową i równowagą. Oprócz klasycznego wzmacniania mięśni pozwalają na poprawę ich elastyczniości, skupiają się  na  pracy z prawidłowym oddychaniem, uczą  odprężenia i wyciszenia oraz  pozbywania  się złych emocji i  redukowania  stresu

 

 

PILATES 

metoda stworzona przez Josepha Pilatesa jako forma ćwiczeń służąca kontuzjowanym tancerzom i sportowcom, z czasem stała się niezwykle popularna także wśród reszty społeczeństwa. To gimnastyka, w której mniej liczą się ruchy a bardziej zmobilizowanie najgłębszych mięśni ciała. Dzięki skupieniu na trzech elementach: rozciąganiu, naprężaniu i rozluźnianiu, mięśnie stają się bardziej eiastyczne, sylwetka smukła, a chód pełen gracji.

W naszym klubie spotkać można odmiany i kombinacje

Pilates dla kręgosłupa - zestaw ćwiczeń specjalnie ukierunkowanych na wzmacnianie mięśni posturalnych

Pilates Bogini - cykliczny program ukierunkowany na wzmacnianie poszczególnych partii mięśniowych.

 

bodyArt  

to trening, któy łączy w sobie mądrość kultury wschodu z ćwiczeniami opracowanymi i przetestowanymi przez wybitnych specjalistów zachodnich. Te dwa nurty dopasowane do siebie  jak części ukladanki pozwalają na wytrenowanie całego ciała.                                                                                                      W naszym klubie dostępne są wszystkie koncepcje bodyArt:

basic -  funkcjonalność podnosząca inteligencję ciała

stretch - elastyczność zwiększająca zakres ruchu i wytrzymałość mięśni

dynamic - siła mięśni  zewnętrznych pozwalająca na kontrolę ruchu 

pure - szybsze tempo treningu  wzmacnia  układ krwionośny  i spala tkankę tłuszczową .

Pomimo kompletności treningu , jego twórca Robert Steinbacher, wciąż udoskonala  go o nowe  odkrycia w dziedzinie zdrowia  i fitnessu wydając licencje instruktorom jedynie  na 2 lata. Wciąż szkolimy się mając co raz szerszą ofertę  dla naszych Klientów.

 

Deep Work

nowy, wyjątkowy wymiar treningu funkcjonalnego , energetyczny, atletyczny, prosty, twardy. Komplekoswy trening poprawiający sprawność fizyczną , siłę koordynację oraz wytrzymałość. Proste ćwiczenia wymagające skoordynowanej pracy wielu mięśni, przywracają prawidłowe funkcjonowanie ciała, prawidłową sylwetkę, zapobiegają powstawanie urazów czy kontuzji.                                                     Szybkie tempo powoduje, że organizm zużywa niezwykle dużo energii, co pozwala zgubić zbędne kilogramy czy wyrzeźbić smukłą sylwetkę bez nadmiernego wzrostu masy mięśniowej. Zajęcia dla każdego , uczestnik trenuje we własnym tempie , z możliwością wyboru odpowiedniej dla siebie wersji ćwiczenia. 

 

JOGA

praktykowanie asan wzmacnia mięśnie, tonizuje  napięcia , poprawia pracę serca, naczyń i gruczołów dokrewnych. Wzmaga fizjologiczną wydajność organizmu, zmniejsza ilość tkanki tłuszczowej oraz uspokaja umysł.      

 

                                                                                 

ZDROWY KRĘGOSŁUP                                                                                                                   trening prozdrowotny dla całego ciała. Ćwiczenia wzmacniające, rozciągające i rozwijające redukują napięcia i korygują postawę.