Wzmacniające

Zajęcia odbywają się przy odpowiednio dobranej, rytmicznej muzyce. Obejmują rozgrzewkę, część wzmacniającą wybrane grupy mięśniowe bądź całe ciało, a kończą się stretchingiem. Do treningu używane są różne przybory (m.in. hantle, step, gumowe pasy), które zwiększają obciążenie i urozmaicają zajęcia. Ćwiczenia poprawiają kondycję fizyczną, wytrzymałość i siłę mięśni, przyśpieszają spalanie tkanki tłuszczowej, pozwalają wymodelować całe ciało.


BPU                                   .                                                                                                                                      zajęcia wzmacniające skupione na pracy mięśniowej dolnej części ciała. Izolowane ćwiczenia przeprowadzane pod pełną kontrolą trenera są w stu procentach bezpieczne dla kolan i kręgosłupa. Polecane osobom początkującym lub jako dopełnienie treningu dla osób zaawansowanych.         

BODY SHAPE                                                                                                                                                  trening górnej i dolnej części ciała na poziomie podstawowym. Proste ćwiczenia z wykorzystaniem ciężaru własnego oraz hantli, gum lub flow tonic, wpływają na wzmocnienie mięśni oraz pomagają budować smukłą sylwetkę.  

TBC+STEP (TOTAL BODY CONDITION)                                                                                                     zajęcia z wykorzystaniem specjalnej platformy ukierunkowane na pracę nad ogólną kondycją ciała. Złożone z prostej części choreograficznej spalającej tkankę tłuszczową i rozwijającej koordynację ruchową, dynamicznego wzmacniania oraz ćwiczeń z lekkim obciążeniem na górną i dolną część ciała. Zajęcia na poziomie średniozaawansowanym

BRZUCHOMANIA                                                                                                                                             Podstawowy trening wzmacniający i rzeźbiący mięśnie brzucha. Złożony z prostej rozgrzewki, sekwencji ćwiczeń w pozycji stojącej i leżącej, zbudowany z dbałością o bezpieczeństwo kręgosłupa. Przeznaczony dla każdego. 

TOTAL ABS                                                                                                                                                      Intensywny trening ukierunkowany na spalanie tkanki tłuszczowej i rzeźbienie mięśńi brzucha. Złożony z części cardio przeplatanej elementami treningu funkcjonalnego oraz ćwiczeniami izolowanymi mięśni brzucha i okolic dolnej części kręgosłupa.

SLIM BODY POWER                                                                                                                                       Intensywny trening kondycyjno - wzmacniający. Wydłużona część cardio z elementami treningu funkcjonalnego (ze sprzętem i bez)  Trening dla osób zaawansowanych ze znajomością techniki wykonywania podstawowych ćwiczeń.          

PUMP                                                                                                                                                                                    program zajęć grupowych z wykorzystanie lekkiej sztangi ukierunkowany na rzeźbienie smukłej i wysportowanej sylwetki. Opracowany jest w systemie trzymiesięcznym, gdzie na każdych zajęciach powtarza się tą samą sekwencję ćwiczeń do tych samych utworów muzycznych. Pozwala na świadomy i dowolny dobór obciążenia, z którym się pracuje, a tym samym zwiększa skuteczność treningu. Wpływa na przyspieszenie przemiany materii i spalanie tkanki tłuszczowej.

                     

KETTLEBELL (SHAPE, BRZUCH)                                                                                                                                  trening z wykorzystaniem kettlebell  - sprzętu z przeuniętym środkiem ciężkości, który doskonale wpływa na eksplozywną pracę mięśniową.  Składa się z energicznej części w pozycji stojącej (ćwiczenia typu swing i ich kombinacje) oraz statycznych wzmacniających górną i dolną część ciała.  Ćwiczenia z kettlebell, to głownie ćwiczenia wielostawowe, gdzie przy jednym ruchu angażujemy kilka partii mięśniowych,  Zajęcia te doskonale budują smukłą i wysportowaną sylwetkę.

 

Kettlebells to idealne narzędzie do ćwiczeń dla osób początkujących, które stawiają pierwsze kroki w treningu siłowym. Kettle są prostsze w użyciu niż zwykłe hantle i gwarantują lepsze efekty w krótszym czasie. Ćwiczenia z kettlebells mają charakter kompleksowy – w jednym ruchu angażują do pracy kilka partii mięśni, dzięki czemu ułatwiają spalanie tkanki tłuszczowej. Do tego łączą wysiłek siłowy i cardio, co wpływa pozytywnie na wydolność sercowo-naczyniową.

http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/zajecia-i-treningi/kettlebell-cwiczenia-z-odwaznikami-dla-poczatkujacych-wideo_35753.html

CROSS FITNESS                                                                                                                                                     zajęcia ogólnorozwojowe zbudowane na zasadzie treningu obwodowego. Naprzemienna praca siłowa i kondycyjna oraz wysoka intensywność zajęć gwarantują wysoką skuteczność w budowaniu ładnej sylwetki. Zajęcia dla osób, które opanowały technikę poprawnego wykonywania podstawowych ćwiczeń siłowych. 

ATLETHIC FIT                                                                                                                                                trening kondycyjny oparty na zasadach odwróconego treningu interwałowego. Ten sposób budowania lekcji wpływa na wyjątkowo wysokie spalanie kalorii w trakcie zajęć oraz po ich zakończeniu. Trening dla osób zaawansowanych.

TRX                                                                                                                                                                        trening z wykorzystaniem taśmy TRX, gdzie ciało pracuje w podwieszeniu. System treningu funkcjonalnego, gdzie praujemy ciężarem własnego ciała, a jedynym sposobem zmiany obciążenia jest zmiana ustawienia ciała w stosunku do podłoża. Wpływa doskonale na siłę, wytrzymałość i elastyczność mięśni. Trenig dla każdego.